Memperkalkan Restoren untuk makan desert yang berdekatan dengan UPM!Keadaan cantik dan makanan sedap

    Hari ini saya ingin memperkalkan satu restoren untuk makan desert kepada pelajar UPM . Restoren ini berdekat dengan UPM dan pelajar boleh menumpamg MRT pergi ke restoren ini.



     Nama restoren ini ialah Wooss. Restoren ini terletak di Sri petaling.Nama restoren ini ialah Wooss. Restoren ini terletak di Sri petaling.Belum masuk ke Wooss, saya sudah berasa reka bentuk luarannya sangat cantik. 


     Saya berasa selesa kerana persekitaran Wooss amat aman damai. Reka bentuk dalaman restoren sangat menarik. Di Wooss ,banyak tempat sesuai untuk mengambil gambar.



    Selain itu, Wooss mempunyai satu  sudut  membaca. Beberapa buku dan majalah disediakan di sudut membaca. Saya dan kawan saya boleh membaca sambil memakan.


     Di Wooss, menu mereka memperkalkan beberapa  pencuci mulut. Saya dan kawan mencuba pencuci mulut yang berbeza. Pencuci mulut yang dicuba oleh saya ialah mango cheesecake. Gambar di bawah ialah gambarnya.


     Kawan saya mencuba pencuci mulut seperti gambar di bawah ini.


     Pencuci mulut mereka bersaiz besar. Kita berasa kenyang kerana selain memakan pencuci mulut kita juga makan makanan lain.


     Makanan lain mereka juga sedap tetapi saya masih paling suka dan ingin memperkalkan pencuci mulut mereka.Saya dan kawan saya akan pergi lagi ke restoren ini. Satu amaran diberikan kepada pelajar UPM iaitu berkongsi satu pencuci mulut dengan kawan anda atau hanya makan pencuci mulut sahaja kerana pencuci mulut itu sangat besar!

Comments